3 weken in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu 3 weken in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

3 weken in Nederland

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

14 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Ondertussen zijn we al weer een kleine week terug in het zomerse Wellington, maar toch nog even een kort verslagje van onze drie weken in Nederland. ( Ik schrijf apart een kort verslagje van onze dagen in Parijs )

Op 18 December vlogen we van Wellington, via Sydney, Singapore en Londen naar Amsterdam.
Op de verwachte aankomsttijd kwamen we in Amsterdam aan, maar de reis was niet geheel zonder problemen. Mist in Wellington zorgde voor wat oponthoud, maar daar we reeds op een eerdere vlucht gezet waren had dit voor ons alleen maar de consequentie dat we 6 uur voor de incheckbalie op de grond hebben zitten wachten.

Mijn Pa en Ma stonden op Schiphol te wachten en gezamenlijk zijn we naar de ouders van JP in Vlissingen gereden. Hier hebben we een hele dag met zijn zessen bijgekletst en dat zeer gezellig.

Het gaat wat ver om in dit verslag precies te beschrijven waar we allemaal geweest zijn, wie de koffie met gebak klaar had staan, of wie een heerlijke lunch of diner voor ons had klaargemaakt, maar wel wil ik opmerken dat we overal van genoten hebben en dat ik dus wel weer was kilootjes ben aangekomen.

Onze dank aan iedereen die meegewerkt heeft aan deze extra kilos.

Uiteraard wil ik wel wat "hoogtepunten" met jullie delen, zonder daar alle overige bezoekjes en afspraken mee te kort te doen.

Allereerst was het heel speciaal om in ons oude huis in Delft te kunnen slapen. Jack en Oubbol, we vonden het echt super.
Dan had mijn nicht Sandra een familie Duwel avondje georganiseerd en ook dit was een hele gezellige happening.
Zowel de zuurkool en de boerenkool bij mijn familie was erg lekker.
We vonden het erg leuk dat er zoveel mensen naar de Re-Spons in Leiden waren gekomen.
Ik heb een heerlijke relaxte middag in de Weesp gehad met mijn vriendinnen.
En dan was het ook erg leuk om veel van onze oud collegae te hebben gezien, zowel de Pinewooders, BZK-ers en KLM-ers.

De drie weken zijn echt omgevlogen. Ik weet dat ik helaas niet iedereen die trouw deze site volgt heb kunnen zien, volgende keer dan maar. Wij hebben al weer een datum gepland, in 2007 komen we weer jullie kant op. Wie komt voor die tijd onze kant op???

Ik ga nu even wat fotos uitzoeken en bij dit verhaal zetten en een kort verslagje schrijven over onze koude dagen in Parijs.

tot het volgende verhaal,

Groetjes, uiteraard ook van JP,
Bea

  • 14 Januari 2006 - 10:23

    Gerrie Roos:

    Hoi Bea,
    Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben, jammer dat wij elkaar niet hebben gezien! Russell en ik hebben als droom een reis naar NZ, dus wie weet....
    Voor nu in ieder geval een super 2006!
    Groetjes!!!

  • 16 Januari 2006 - 13:34

    Jolanda Sikkema-Vredenburg:

    Hoi Bea, ik vond het weer enorm leuk en ook zeer vertrouwd om je weer in het echie te zien, jammer dat ik JP nog heb gemist, nou misschien een volgende keer maar weer.
    Groetjes......

  • 17 Januari 2006 - 06:20

    Sandra O Te Z:

    Hoi Bea en JP,
    Ik wil eerst even zeggen dat ik het hartstikke gezellig vond dat je even bij mij bent langs geweest. Hartstikke leuk hoor! Alsof je niet weg geweest was.
    Zo te zien aan de verhalen hebben jullie je weer heerlijk vermaakt. Maar ik denk dat je het niet erg vind dat je nu weer in NZ zit, aangezien het weer hier niet denderend is. Maar wij gaan gelukkig weer richting de lente. Al duurt dat nog ruim 2 maanden, maar je moet positief blijven. Haha. Ik hoop dat jullie een goeie terugreis gehad hebben en tot mailse.

    Groetjes
    Sandra

  • 17 Januari 2006 - 12:43

    Miranda:

    jammer dat ik jullie heb gemist, terwijl ik in de states zat. moeten we de volgende keer toch beter plannen lijkt me:) groetjes en de beste wensen voor dit jaar.

  • 18 Januari 2006 - 15:02

    Marja & Cees.:

    Hoi Bea & JP.

    Leuk jullie bericht over het bezoek alhier.
    Nu zijn jullie zeker aan het uitrusten van al de actieviteiten.
    Wij blijven jullie volgen en vonden het leuk jullie weer even gezien en gesproken te hebben, ook was het maar heel kort.
    Hartelijke groet natuurlijk ook van Marja.
    Kus en Poot.

  • 23 Januari 2006 - 18:22

    Wim En Lenie Bakker:

    Het was erg leuk, jullie weer in levende lijve tegenover ons te zien.
    Daar kan geen skype tegenop!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bea

Samen met Jean-Paul ook nog veel reizen te maken. En dus koffie op veel mooie, leuke, gezellige, interessante plekken te drinken. En we willen jullie hiervan mee laten genieten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 159134

Voorgaande reizen:

26 Februari 2022 - 10 Februari 2032

van koffie naar koffie

03 Oktober 2023 - 31 December 2024

Cruise van San Diego naar Sydney

31 Januari 2023 - 31 Mei 2023

Nieuw Zeeland en Australie 2023

30 November -0001 - 30 November -0001

Ons leven in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: