Fotos - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Fotos - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Fotos

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

26 November 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal,

Geen lang verhaal deze keer, want ik heb jullie de laatste tijd een beetje overladen met onze verhalen.
Alleen de fotos van het bezoek van Willem Alexander en Maxima. De fotos zijn gemaakt door een fotograaf die uitgekozen was door de ambassade en hij vertelde ons dat hij geen flits mocht gebruiken. Kwaliteit is iets minder maar het is een leuke herinnering.

Komende vrijdag gaan we voor 10 dagen touren over het Noord Eiland. Uiteraard volgt hier dan wel weer een verslagje over.

tot dan,

Groetjes,
Jean-Paul en Bea

• 26 November 2006 - 09:55

Sandra M.:

Ha Bea, toch heel duidelijk!! Leuk!

• 26 November 2006 - 19:13

Engeline:

Hahahahaha, wat een lol zeg. Dat je in NZ moet wonen om Alex en Max te ontmoeten. Gewoon geweldig.Jullie staan er leuk op.

• 27 November 2006 - 09:31

Jolanda Sikkema-Vred:

Nou jullie verhalen vervelen nog steeds niet hoor en wat een gave foto's en wat zien jullie er goed uit. Helemaal toppie.
    Groetjes, Jolanda

• 28 November 2006 - 20:29

Gerrie Roos:

Hi Bea,

Toch wel heel speciaal allemaal lijkt me! Erg leuk.
    groetjes, Ger

• 01 December 2006 - 21:44

Viola:

Nou ja! Wonen ze er nog geen 2 jaar en schudden ze de handen van onze a.s. koning en koningin!!!
    De foto's zijn heel goed, mooie plaatjes hoor!
    En jullie zien er beide piekfijn uit!
    Groetjes Jean-Paul en
    groetjes Bea! Ik schrijf