Even een kort berichtje - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Even een kort berichtje - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Even een kort berichtje

Blijf op de hoogte en volg Bea

02 September 2012 | Nieuw Zeeland, Blenheim

Hallo Allemaal,

Even snel een update over ons leventje. De verhuizing datum is bekend. Op 1 October verhuizen we naar Blenheim op het Zuid Eiland. Zoals jullie misschien nog weten hebben wij ongeveer 2.5 jaar geleden al een huis gekocht in Blenheim, maar tot nu toe is dit nog altijd verhuurd geweest. Volgende week gaan de huurders uit het huis en krijgen wij de "sleutel" weer terug. Dan wordt het even lekker opgeknapt. Er hoeft niet veel gedaan te worden hoor, alles geschilderd en nieuwe vloerbedekking en dit laten we dus gewoon doen. En dan hier in Wellington inpakken en schoonmaken en dan wegwezen. We kijken er naar uit.

Deze aankomende week is mijn laatste week bij Air NZ. Ik heb er 5 jaar lang met veel plezier gewerkt, maar het is ook wel weer tijd voor wat anders. Wat dat weet ik nog niet, maar ik zie wel. Jean-Paul kan bij zijn huidige werkgever blijven werken, maar dan wel van thuis en dat is super natuurlijk.

Maar eerst hebben we samen bijna 3 maanden vrij en dat is prima vooruitzicht. Eerst dus even verhuizen, dan een paar weken wennen in Blenheim en dan 4 weken naar Australie. Op 14 November is er weer een totale zonsverduistering. Nabij Cairns in OZ deze keer en na de zonsverduistering gaan we nog 3 weken rond touren door de outback.
ALs we daarvan terugkomen is het al weer bijna kerst, dus daar moeten we nog maar even niet aan denken.

Goed, jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Als we in Blenheim zijn dan komen er uiteraard weer wat fotos. Voor al onze Nederlandse volgers, hopelijk nog een goede nazomer en voor de NZ volgers, laat de lente maar beginnen.

Heel veel groetjes, ook van Jean-Paul,

Bea

• 02 September 2012 - 06:05

Annemarie Zylstra:

Wat een heerlijk idee 3 maanden vrij. Jammer dat we nooit de tijd hebben gehad om jullie in Wellington op te zoeken. Misschien Blenheim??? Hier alles nog steeds waanzinnig druk. Ten eerste hockey tournooi en dan ook nog cross country finales en waterpolo. Maar gelukkig is het mooi weer. Sterkte met inpakken en verhuizen.
    Groeten van ons, Spark, Eva, Jules en Annemarie

• 02 September 2012 - 08:37

Bernadette:

Mooie tijden breken aan.....eerst nog effe buffelen en dan heerlijk genieten!
    Liefs Ber

• 02 September 2012 - 16:37

Judith Gooris:

Hallo Ba en Jean-Paul,

Veel succes met de afscheid nemen van je baan.. en de verhuizing! Daarna fijn genieten van jullie nieuwe eigen huis! En nauurlijk jullie lange vakantie goed geregeld!:) We zien weer uit naar al jullie foto's.
    Heel plezier met alles!

Hartelijke groeten van, Dick en Judith, Michelle (vanuit Phoenix) en Marc

• 03 September 2012 - 10:12

Anneke:

Veel plezier met alles wat jullie gaan doen. Leuk om te lezen! Geniet van alles, er staat voldoende te gebeuren, super.

• 03 September 2012 - 11:19

Paul Tibbe:

Wat een drama....3 maanden vrij. Leef helemaal met jullie mee hoor ;-)
    En Blenheim...niet zulke goede herinneringen aan helaas, maar dat gaan jullie veranderen! Ben erg benieuwd naar verhalen over jullei avontuur. Stoer hoor!

groetjes, Paul

• 04 September 2012 - 08:08

Sandra:

Ha Bea en JP, fijn dat de datum voor de verhuizing staat, goed vooruitzicht.
    Tjee toch alweer 5 jaar bij NZ, tijd vliegt echt! Nog maar 1 week CHIP-pen.
    Ik hoop dat 2 november eindelijk I-crew live gaat.
    Succes met inpakken en de laatste loodjes bij NZ, gr ook van W , Sandra

• 05 September 2012 - 11:06

Deanne Rooney:

Wauw, spannend allemaal!!
    hopelijk heb je nog een soort van afscheidsfeestje bij Air NZ en dan verhuizen;zal wel heerlijk zijn in Blenheim maar wel een stuk rustiger.
    Hopelijk vindt je een leuke baan in Picton en dat is ideaal dat JP van thuis kan werken!! ik kijk uit naar de foto's en succes met de verhuizing xxxx

• 01 Oktober 2012 - 22:40

Engeline:

Hoi Bea, Als alles goed verlopen is , zitten jullie nu in jullie huis in Blenheim. Ik hoop dat de verhuizing goed verlopen is, en dat het afscheid bij Air NZ ook geslaagd was.
    Nu even wennen aaqn Blenheim, is toch iets kleiner dan Wellington, lekker erop uit trekken en succes met het vinden van een nieuwe leuke baan.
    Groetjes Engeline