Foto's van ons nieuwe huis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Foto's van ons nieuwe huis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Foto's van ons nieuwe huis

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

23 Mei 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

Daar zijn ze dan eindelijk, de beloofde foto's. We hebben er natuurlijk weer heel veel gemaakt en ik ga een leuke selectie op deze site zetten. Ik hoop dat dit jullie een goede indruk geeft van ons appartement.

Even vast een korte toelichting. Het appartement is op de vijfde etage van een verbouwd oud pand.
Het heeft twee verdiepingen. Beneden een grote "living", de keuken en een toilet/badkamer. Boven een zeer grote "master bedroom", een logeerkamer en een luxe badkamer.

Ook is er een groot balkon met uitzicht op de baai.

We wonen twee minuten lopen van het water, 1 minuut van onze favoriete Cuba Mall en 5 minuten van het uitgangscentrum. We wonen dus eigenlijk gewoon midden in de stad.

Het volgende verhaal zal gaan over ons tripje naar het Noorden van het Noord-Eiland, dat gaat over twee weken plaatsvinden.

Tot dan,

Groetjes
Jean-Paul en Bea

• 23 Mei 2005 - 10:54

Hans Wolters:

Ziet er allemaal leuk uit! Zo te horen nav jullie berichten gaat het allemaal top! Leuk om op de hoogte te blijven.
    Groet,
    Hans

• 23 Mei 2005 - 11:13

Sigrid:

Ziet er erg goed uit!!

• 23 Mei 2005 - 11:15

Jolanda Sikkema-Vredenburg:

Bea en JP, van harte gefeliciteerd, ziet er helemaal te gek uit hoor. Ontzettend fijn dat het jullie zo goed gaat en onwijs gaaf om op deze manier op de hoogte van hoe het met jullie gaat te blijven. Groetjes en dikke kus.

• 23 Mei 2005 - 11:16

Esther Den Boer:

Hallo daar!
    Wat een leuk appartement! Maar wat een gedoe zeg om het helemaal in te moeten richten. Over een paar maanden ben ik zelf ook aan de beurt want ik heb een flatje gekocht in Rijswijk. Dus ik heb ook nog even te gaan!
    Heel veel geluk in ieder geval in jullie nieuwe huisje en tot horens!

Groetjes,
    Esther

• 23 Mei 2005 - 11:48

Sylvia:

Hey Bea en JP!
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!!
    De foto's zien er erg goed uit, echt leuk om dat gewoon vanaf hier te kunnen bekijken!
    De logeerkamer ziet er ook ruim uit, daar gaan we zeker nog een keer gebruik van maken haha ;-)
    Wij zijn nu bezig met de voorbereidingen voor onze reis naar australië, het duurt nog even, maar ik heb er nu al zin in!
    Tot mails!

Groetjes,
    Sylvia

• 23 Mei 2005 - 12:30

Hedwig:

Tsjonge, jullie weten wel van aanpakken zeg. Het ziet er allemaal erg gezellig uit. Alles werkt nog, hoop ik? Met je speculaas ben je ietsje te vroeg of is het down under op 5 juni sinterklaas.
    Groeten en geniet ervan,
    Hedwig

• 23 Mei 2005 - 14:23

Marja & Cees:

Jammer dat wij jullie niet hebben kunnen helpen, had beslist veel tijd gescheeld.
    Het ziet er vertrouwd uit zo te zien op de foto's.
    Nu nog even helemaal op orde komen, stekkertjes eraan en precies even weten wat waar ligt. De restanten uitpakken en eventueel overbodige spullen "weg ermee!""
    Gefeliciteerd met dit mooie stekkie en veel geluk samen.
    Blijf ons vooral op de hoogte houden, wij leven met jullie mee!!
    Hugs and dikke kus.

Ruimte zat voor zijn tweetjes.

• 23 Mei 2005 - 19:31

Engeline:

Heerlijk toch he, dat jullie eigen plekje bijna aan kant is.Geniet er maar heerlijk van.
    Groetjes Engeline

• 24 Mei 2005 - 06:55

Sandra O Te Z:

Hoi Bea en JP,
    Zo, dat ziet er helemaal geweldig uit hoor. Dus jullie wonen nu op stand? Lekker uitzicht hoor. En die logeerkamer ziet er wel aantrekkelijk uit, maar vind de reis nog veels te lang met die gasten. Dus helaas zullen wij van deze logeerkamer geen gebruik maken, maar wie weet in de volgende "definitieve" logeerkamer. Het lijkt me wel weer gezellig om even lekker bij te kletsen. En dan neem ik oliebollen mee van het kraamje hier op het plein. Hmm, die waren wel heel lekker he. Maar die speculaas die jij aan het maken bent ziet er ook niet verkeer uit hoor. Stuur maar een stukje op.
    Jee Bea, je ziet al goed dat je bent afgevallen hoor. Hartstikke goed meid. En dan mag je jezelf wel belonen met een heerlijk stukje zelf gemaakte speculaas.

Nou luitjes, geniet lekker van jullie nieuwe appartement en ik kijk weer naar jullie volgende bericht uit.

Dikke kus

• 24 Mei 2005 - 07:00

Patrick:

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.Moeten jullie hier nu na 1 jaar weer weg?Dat zou jammer zijn. Groeten Patrick

• 24 Mei 2005 - 18:18

Ellen:

Hoi meis, wat indrukwekkend allemaal! Ik had weinig tot niets meegekregen, maar heb nu een goed beeld hoe jullie daar wonen en genieten! Echt helemaal top! En een goede reden om flink te gaan sparen om jullie op te zoeken. Liefs, Ellen

• 02 Juni 2005 - 10:36

Miranda:

hai jp en bea,
    leuke foto's en ik ben blij dat jullie nu een plekje hebben waar je je eigen thuis van kan maken. waarschijnlijk wordt dit contract per jaar verlengd. ik hoor wel als ik moet komen schilderen:)
    groetjes miranda

• 07 Juni 2005 - 08:16

Sandra Mulder:

Hallo Bea en JP, Tjee wel een hele klus al die dozen uitpakken maar het resultaat is er dan ook wel naar! Lijkt mij heerlijk om lekker jullie eigen spullen om je heen te hebben. Pff bij mij gaat het nu ook beginnen... verhuizen! Moet 1 aug mijn huis opleveren en ga vandaag maar alvast wat dozen inpakken. Kijk nu al uit naar jullie volgende bericht van een weekendje weg. Groetjes ;-)

• 10 Juni 2005 - 20:55

Ed En Gaby:

Hi guys,
    Wat een mooi nieuw huis hebben jullie zeg en het uitzicht ziet er ook perfect uit!!

Groetjes
    Ed en Gab

• 14 Juni 2005 - 16:17

Henny Sp.:

Hoi Bea, geweldig zoals je deze website maakt, echt leuk om te lezen. Jullie huis is ook wel om aan te zien geloof ik, nu nog in het echie, maar dat komt dat beloof ik.
    ik heb ook al een email geschreven dus dubbelop deze keer. tot schrijfs