"Koninginnedag" - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu "Koninginnedag" - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

"Koninginnedag"

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

01 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal,

Hebben jullie allemaal de tijd gehad om mijn Libie verslag te lezen. Zo niet dan maak ik er nu toch nog even weer reclame voor want het meer dan de moeite waard. http://beaandjpontour2006.blogspot.com

Ondertussen zijn we al weer een paar weken terug in Nieuw Zeeland. Het is een goede nazomer en ik zal dan ook zeker niet klagen over het weer, maar met gemiddeld 18 graden en nog redelijk veel zon heb ik daar dan ook geen reden toe.

Hebben jullie allemaal gezellig Koninginnedag gevierd. Was de hele koninklijke familie zomaar in Almere.
Ik had hier mijn eigen koninginnedag. Want zoals vele van jullie weten was ik op koninginnedag jarig dit jaar. Het was eigenlijk meer een koninginnenacht want mijn feest was op de 28ste. En het was een echt feest. Met 16 meiden ben ik eerst iets gaan drinken en daarna wat eten. En om 24.00 stond ik omringd door 10 meiden te swingen op de dansvloer van Boogie Wonderland. Echt een super discotheek met alleen muziek uit de jaren 70 en 80. Ik voelde me net weer 21 ( helaas tel ik nu het dubbele ).
Jammer helaas dat jullie er niet bij konden zijn.

Verder is het laatste nieuws vanuit Wellington dat ik een nieuwe baan heb gevonden. Ik begin over twee weken in het ziekenhuis van Wellington als rooster coordinator. Het is een hele nieuwe functie, dus ik kan nog niet echt zeggen wat ik ga doen, maar roosteren was altijd een hobby bij de KLM, dus ik heb er heel veel zin in.

De trouwe lezers van deze site zullen misschien gemerkt hebben dat er wat fotos waren verdwenen om ruimte te maken voor nieuwe fotos. Ik heb nu extra fotoruimte gekocht, dus ik ga alle fotos weer terug zetten. Dan kunnen jullie er nog steeds van genieten.

Verder liet ik in het begin ook vaak zien wat ik voor lekkers maakte. Ik gebruik mijn broodmachine nog steeds veel en ook ruikt het huis regelmatig naar lekker koekjes of andere lekkernijen.

Goed, dit was het weer voor nu. Ik ga even wat fotos van de verjaardag er bij zetten en ik zal maar zeggen: "tot een volgende bericht".

Heel veel groetjes, ook van Jean-Paul,
Bea

PS: is er al sprake van een oranje koorts.

  • 01 Mei 2006 - 08:40

    Sandra O Te Z:

    Hoi Bea,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te zien heb je een leuke avond gehad met lekker eten en drinken.
    En toch nog snel een nieuwe baan gevonden. Leuk hoor. Ze zullen het bij HP wel jammer vinden dat je weggaat. Net zoals toen bij BZK. Maar een nieuwe uitdaging is altijd goed en leuk dat het een nieuwe functie is. Kan je het misschien invullen zoals je zelf wilt. Ook daarmee natuurlijk van harte!
    Bij jullie is de zomer een beetje afgelopen en als we het weerbericht mogen horen begint hier de zomer een beetje op woensdag. Met lekkere temperaturen waar iedereen naar uitkijkt (ik in ieder geval wel).
    Nou Bea, het was weer leuk een stukje te lezen en tot de volgende keer. En ook natuurlijk de groetjes aan JP.
    Groetjes
    Sandra

  • 01 Mei 2006 - 08:57

    Gerrie Roos:

    Hi Bea,

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Wij waren in Londen t/m de 30e. Russell heeft meegedaan aan de Londen marathon.
    Succes met je nieuwe baan!

    Groetjes,
    Gerrie

  • 01 Mei 2006 - 10:16

    Patrick:

    Bea,
    Gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt het gezellig gehad zo te zien.
    Van Oranjekoorts is nog geen sprake, misschien over 3 of 4 weken.11 Juni
    1e wedstrijd pas.
    Succes met je nieuwe baan.
    Groet ook aan JP
    Patrick

  • 02 Mei 2006 - 14:02

    Winifred:

    Veel succes met je nieuwe baan. Heb zelf vandaag afscheid genomen van schiphol. We horen wel via dit medium wat je allemaal gaat beleven in het ziekenhuis. groetjes Winifred

  • 04 Mei 2006 - 11:33

    Monique Meulstee:

    Hoi Bea, we hebben genoten van beeld en verhaal op je andere weblog. Heel herkenbaar allemaal natuurlijk al konden wij gelukkig onze eigen etenstijden en menu's bepalen! Nog gefeliciteerd en sukses met alweer een nieuwe job. Heb je dan ook zo'n mooi uitzicht op de haven?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bea

Samen met Jean-Paul ook nog veel reizen te maken. En dus koffie op veel mooie, leuke, gezellige, interessante plekken te drinken. En we willen jullie hiervan mee laten genieten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 159407

Voorgaande reizen:

26 Februari 2022 - 10 Februari 2032

van koffie naar koffie

03 Oktober 2023 - 31 December 2024

Cruise van San Diego naar Sydney

31 Januari 2023 - 31 Mei 2023

Nieuw Zeeland en Australie 2023

30 November -0001 - 30 November -0001

Ons leven in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: