Rugby World Cup Deel 2 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Rugby World Cup Deel 2 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Rugby World Cup Deel 2

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

16 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal,

Nog even een klein stukje over de WK. Als jullie dit lezen dan is waarschijnlijk al bekend of the All Blacks de finale gaan spelen. Nog een paar uurtjes en de spanning stijgt. Ik schrijf daarom nu , nog voor de wedstrijd zonder de invloed van de uitslag van de wedstrijd tegen OZ. Want als “we” verliezen dan ben ik waarschijnlijk even niet zo vrolijk.

In het vorige verslag schreef ik over al de campers in de stad, nu heb ik een paar fotos om dit even te laten zien. Het was echt super gezellig in de stad met al de supporters en ook nog stralend weer. We zeggen hier: “Nothing beats Wellington on a sunny day” en dat werd maar weer eens bewezen.

Ook zet ik twee fotos op de site die nog wat weer geven van de sfeer. Eentje is van de “BAA Blacks” of te wel een schapenrace. En de andere is van een beeld aan de haven die ze een All Blacks tenue aan gegeven hebben.

Heel wat anders was vandaag onze Cheetah Encounter in de Wellington Zoo.
Een vroeg verjaardags cadeautje voor Jean-Paul. En half uur lang hadden wij de twee Cheetahs in de dierentuin voor ons zelf. Echt prachtige beesten, een super ervaring.

Goed geen uitgebreid verhaal deze keer, maar even een korte update en nog wat fotos.

Tot de volgende keer,

Groetjes,

Bea

• 16 Oktober 2011 - 04:11

Annemarie:

Ik hoop dat je gelijk krijgt...............prettige avond. wij zitten ook aan de buis.

• 16 Oktober 2011 - 09:40

Cees V. Veenendaal:

Hebben jullie je vingers nageteld na het strelen van de cheetahs?
    Mooi verhaal ik hoop voor jouw dat de Blacks winnen, dan wordt het waarschijnlijk een waanzinnig feest in town.
    Groet
    Cees

• 16 Oktober 2011 - 11:34

Monique:

Volgende week de finale van de All Blacks tegen Frankrijk.
    Spannend.
    Grtjs

• 16 Oktober 2011 - 16:15

Engeline:

Hallo allemaal.
    Gefeliciteerd met het behalen van de finale!!!. Was een mooie wedstrijd. Ze gingen er vol voor. Feest van de week maar heerlijk en dan op naar de finale tegen de fransen. Ik hoop dat jullie All Blacks gaan winnen.
    Groetjes Engeline

• 17 Oktober 2011 - 16:49

Paul En Wendy:

Net even kort gecheckt, maar TOP dat New Zealand in de finale staat van het WK rugby!! Hoop dat je baas nog 2 tickets voor jullie weet te regelen! Hier in NL werden wij ook blij verrast doordat het nationale honkbalteam de wereldtitel pakte. Niet dat veel mensen het volgen denk ik, maar toch, een uniek resultaat om te winnen van alle grote honkballanden.

Greetzzz! Wendy en Paul.

• 18 Oktober 2011 - 06:55

Jo S Te K:

Wauw spannend hoor, AB staan in de finale. Ik zal heel hard voor ze duimen.
    Ben wel heel klein beetje jaloers op jullie foto's met de Cheetahs. Heeeel erg gaaf.
    Succes met de finale.

• 19 Oktober 2011 - 18:47

Hans & Co:

Hi Bea & Jean-Paul,

Nou, gefeliciteerd!!! Jullie hebben het gehaald en tegen Frankrijk wordt het ni echt moeilijk. Ik hoor de kurk al ploppen of ben ik nu iets té kort door de bocht, ha, ha. Succes en denk aan je nagels Bea.
    Weer een leuk stukje en als je nog meer cheeta's wilt aaien, kweet nog een adres in Namibie.
    Geniet en tot zéér binnenkort .. warme groet uit Pijnacker

• 01 November 2011 - 21:22

Guido:

Mooie kat, leuk cadeautje!!