Absolutely Positively Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Absolutely Positively Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Absolutely Positively Wellington

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

12 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hier was ik dan weer, met een klein stukje Wellington promotie.

Ik heb het al een paar keer gehad over de vele activiteiten die hier georganisseerd worden. Ook de afgelopen weken was er weer van alles te doen. Wij lopen vaak toevallig ergens tegenaan, maar ook vaak kijk ik op het internet of er iets te doen is.
www.feelinggreat.co.nz en www.wellingtonnz.com zijn de sites waarop alles staat vermeld.

Nu is de hele stad in de ban van het New Zealand International Arts Festival 2006. Heel veel voorstellingen door artiesten vanuit de hele wereld. Een onderdeel hiervan is de fototentoonstelling Earth from Above. Ongeveer 100 fotos staan opgesteld in een het net nieuwe Waitangi Park. Op deze website( http://www.yannarthusbertrand.com/ ) kunnen jullie de fotos bekijken, echt de moeite waard. Bijna net zo mooi als de fotos op mijn website.

Daarnaast zijn we nog bij de world cup cycling for women geweest. We hebben genoten van de powerboat wedstrijden en van de activiteiten rondom de dragonboat roeiwedstrijden. Lezers met een goed geheugen zullen zich herinneren dat ik hier vorig jaar ook over geschreven heb, want we kunnen nu inderdaad zeggen: "dat hebben we vorig jaar ook meegemaakt" want we zijn hier nu inderdaad al meer dan een jaar.

Ook ben ik nog een keertje samen met een vriendin naar Kapiti Island geweest. In November was ik hier met Jean-Paul en toen was het al genieten van alle vogels, nu was het nog beter. Een Takahe speelde mooi voor fotomodel en de Kaka's vonden ons wel heel interessant.

Over iets meer dan een week vertrekken Jean-Paul en ik naar Libie en Egypte. Dit zal ook weer een hele belevenis worden. Uiteraard zal ik onze avonturen op deze site uitgebreid beschrijven.

Tot dan,

Bea

  • 12 Maart 2006 - 09:24

    Patrick:

    Hoi Bea,
    Mooie fotos van die vogels, die ene lijkt wel een Purperkoet uit de Coto Donana!Ik geloof dat ik toch maar een keer langs moet komen.
    Veel plezier in Libie.
    Groeten Patrick

  • 12 Maart 2006 - 09:32

    Patrick:

    Hoi Bea,
    Kan je niet wat van die warmte hierheen blazen?Hier vriest het nog steeds.Volgende week ga ik naar Donana in Spanje.
    Groetjes ook aan JP
    Patrick

  • 12 Maart 2006 - 09:58

    Gerrie:

    Hoi Bea,

    Wat een prachtige natuur is er toch! Het zal nog even duren maar Russell en ik komen zeker een keer naar NZ. De foto's op die andere website zijn ook prachtig hoor!
    Veel plezier in Egypte en Libie.
    Groetjes,
    Gerrie Roos

  • 14 Maart 2006 - 08:32

    Sandra O Te Z:

    Hallo Bea en JP,
    Jee zeg, wat een prachtige foto's en verhalen weer. Daar ben ik inderdaad jaloers op. En vooral om het lekkere weer. Hier is het nog koud en vriest het. Gisteren was op het journaal dat de lente waarschijnlijk pas een maand later gaat beginnen, dus daar zijn we lekker mee! Als de zomer dan ook maar een maand langer duurt. En dan gaan jullie ook nog naar Libie en Egypte. Gaaf hoor. Nou, ga er maar weer lekker van genieten en ik zie de verhalen wel weer verschijnen. Veel plezier en groetjes van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bea

Samen met Jean-Paul ook nog veel reizen te maken. En dus koffie op veel mooie, leuke, gezellige, interessante plekken te drinken. En we willen jullie hiervan mee laten genieten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 159152

Voorgaande reizen:

26 Februari 2022 - 10 Februari 2032

van koffie naar koffie

03 Oktober 2023 - 31 December 2024

Cruise van San Diego naar Sydney

31 Januari 2023 - 31 Mei 2023

Nieuw Zeeland en Australie 2023

30 November -0001 - 30 November -0001

Ons leven in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: