Prettige Feestdagen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Prettige Feestdagen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Prettige Feestdagen

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

21 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het al weer kerst. Hebben jullie de inkopen al gedaan? Vast weer gekkenhuis bij al de supermarkten. Ook hier is dat uiteraard zo. Maar ik laat voor me koken deze kerst, dus lekker makkelijk.

Het is nog niet zo lang geleden dat ik nog een stukje op deze site had gezet maar we hebben weer twee gezellige weekendjes gehad en dat wil ik jullie uiteraard niet onthouden.

Allereerst zijn we begin deze maand naar Dunedin gevlogen om onze vrienden daar te bezoeken. Eerste doel, enorm bijpraten maar we hebben ook nog een mooie trein rit door de Taieri Gorge gemaakt. http://www.taieri.co.nz/ Dit was zeer de moeite waard. Ik geloof dat Jean-Paul in die middag maar liefst 200 fotos had gemaakt. Een paar mooie staan uiteraard op de site.

Vorig weekend kregen we onverwachts visite uit NL. Altijd leuk. Silke van de KLM met haar partner Tim stonden op de stoep. Ze kwamen net op tijd voor ons "kerstdiner" met Sue en Dave.

Als we vrienden op bezoek hebben dan brengen wij ze graag naar de mooiste plekjes hier in de omgeving.

Zo zijn we met Silke en Tim allereerst s'avonds nog naar het uitzichtpunt op Mt Victoria gegaan.
Het was een zeldzaam rustige avond met ook nog eens volle maan. Het uitzicht op Mt Vic is altijd al mooi, maar dit was echt super.

De volgende dag hebben we Silke en Tim mee genomen naar Cape Palliser. Het was weer een prachtige tocht. De zee liet zich weer op zijn mooist zien en de zeeleeuwen deden ook weer hun best om ons te vermaken.

Een andere reden om dit berichtje te schrijven is dat het een goede manier is om jullie allemaal hele gezellige feestdagen en het allerbeste voor 2009 te wensen.
Het is wel niet zo persoonlijk als een kaartje, maar het is welgemeend.

Tot volgend jaar,

Jean-Paul en Bea

• 21 December 2008 - 09:00

Sandra M.:

Ha Bea en JP, wat leuk dat Silke langs is geweest! Hier alles in volle gang voor de kerst.. helaas nog geen sneeuw. Gezellige dagen toegewenst. Gr Sandra

• 21 December 2008 - 09:55

Heleen:

Hoi Bea en Jean-Paul,
    Bedankt voor jullie goede wensen. Hopelijk gaat voor jullie ook alles naar wens in 2009 en in ieder geval een fijne Kerst daarginds in de zon :-).
    Ik hoef ook lekker helemaal niets te doen voor Kerst. Eerste Kerstdag treedt David op in het Wintercircus in de Schouwburg van Utrecht. Daar ga ik heen met Magali en haar vriend. Daarna dineren we met zijn vieren in het theaterrestaurant. Tweede Kerstdag naar mijn ouders. Heerlijk hoor dat ik niet in die drukke winkels hoef te zijn! Nog een paar keer gebeld met tante Andrea.
    Groetjes, Heleen.

• 22 December 2008 - 14:47

Gerrie:

Hoi Bea en JP,
    Vanuit Londen fijne feestdagen en een veilig oud en nieuw.
    Groeten, Gerrie

• 22 December 2008 - 21:45

Engeline:

Bea en Jean-Paul, de allerbeste wensen voor een goed en gezellig en natuurlijk reislustig 2009.
    Ps weer mooie foto's.

• 23 December 2008 - 08:05

Trude Beemster :

Je stond deze maand in de GS-krant van de KLM . Ik ben zelf in 2003 naar NZ gegaan want ik heb vrienden wonen in Upper Hutt . Met een IPB -ticket down under . Het was heel bijzonder . Over 3 jaar wil ik weer gaan en ook Australia bezoeken .
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben in NZ Het is een prachtig land .Fijne feestdagen gewenst .

een groet van je oud-collega van de KLM
    Trude Beemster

• 28 December 2008 - 11:31

Mariella Driessen:

Hoi Bea, las je stukje in de GS krant en heb meteen je site bekeken!
    Leuk dat je het naar je zin hebt in NZ..
    Ik woon nog steeds in Almere, ben sinds mei 2005 weer terug bij de KLM, nu als SA. Ben er 5 jaar tussen uit geweest, wegens de kinderen, maar nu alweer 3 1/2 jaar terug op de oude werkplek! Niets veranderd in al die jaren..

• 02 Januari 2009 - 18:53

Anneke:

Lieve Bea & JP.
    Wij wensen jullie een heel mooi, gezond, gelukkig, vrolijk, interessant, reizend. boeiend en een geweldig 2009 toe !
    Veel liefs van ons

• 06 Januari 2009 - 07:16

Ellen Van Der Horst:

Lieve Bea en Jean-Paul, een heel fijn, gelukkig, gezellig, gezond en vooral reislustig 2009 toegewenst? Als het goed is, gaan we elkaar dit jaar weer zien in ons kikkerlandje. Liefs, Ellen

• 11 Januari 2009 - 14:23

Marije Vd Heiden:

hai bea
    zag je verhaal in ons klm"suffertje" en was nieuwsgierig hoe het je vergaan is in je nwe thuisland nw zeeland.
    Het gaat goed met je zo te zien.Vond je verslagen leuk om te lezen en wat een prachtig land.
    Wens jou ook een gezond en gelukkig 2009 uit een ver amstelveen
    liefs marije