Even snel - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Even snel

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

07 September 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal,

Ongeloofelijk maar waar, maar we zijn al weer meer dan 6 weken terug in Nieuw Zeeland. Zes werk weken zonder al te veel gekke dingen, ja ook wij doen wel eens gewoon.

Op mijn werk is het niet altijd even gewoon. Zo kwamen er een paar weken geleden 4 All Blacks langs om tijdens de lunch pauze soep te komen inschenken. Vraag me niet waarom maar het was wel grappig. Gelukkig heeft dit uitstapje de All Blacks niet te veel af geleid en wonnen ze de rugby wedstrijd van Australie.

Verder ben ik 1x naar Auckland gevlogen voor een Team Meeting en ik heb een cursusdag in Christchurch gehad. Binnenkort ga ik naar een kostschool voor een een "leadership college". Air NZ heeft deze school afgehuurd tijdens de schoolvakantie en 1200 Air New Zealanders krijgen de kans om colleges te lopen. Ik ga drie dagen. Ook staat er nog een persoonlijkheids training gepland in Wellington. Ja, het wordt nog wel eens wat met me.

We mogen absoluut niet klagen over het weer hier in Wellington. Van de 6 weekeinden dat we terug zijn hebben we er al zeker 5 met schitterend lenteweer gehad. We proberen hier zo veel mogelijk van te genieten.

Verder zijn we uiteraard weer aan het uitstapjes plannen geweest. Er staan er nu al weer 3 op het programma. Eind Oktober naar Blenheim ( noorden van het Zuid Eiland), rond Kerst naar het zuiden van het Zuid Eiland en met Pasen gaan we een driedaagse track lopen.
Kijk maar even op hollyfordtrack.com

Om hier voor goed te kunnen trainen hebben we een treadmill ( loopband ) aangeschaft, waar ik zo op gaan trainen.

Dus sluit in nu af met voor iedereen die geen genoeg kan krijgen van onze verhalen te melden dat ik nog een engelstallig website heb geschreven met een iets uitgebreider verslag en heel wat meer fotos.

http://www.tourne.co.nz/travel/norway_2009

Tot de volgende keer, geniet van de na zomer en als je tijd hebt laat dan even horen hoe jullie zomervakanties zijn geweest. ( als je dit nog niet gedaan hebt natuurlijk) En mochten er was fotos zijn dan zien we deze ook graag.

Heel veel groetjes,

Jean-Paul en Bea

  • 07 September 2009 - 08:35

    Sandra O Te Z:

    Hoi Bea en JP,

    Jee zeg, wat saai :o))
    Nee hoor, maar ben het gewoon niet gewend van jullie.
    Mijn vakantie was heerlijk. Half juli 13 dagen naar Kreta geweest. Met natuurlijk schitterend weer en lekker lui gedaan. Daarna nog 2 weken thuis geweest en ben toen met de jongens een paar keer naar het buiten zwembad geweest, want het was schitterend weer. Ook nog naar een grote speeltuin in Rotterdam geweest. Een lekkere vakantie. De jongens zijn nu al weer aan hun 3e week bezig. Gaat lekker snel allemaal. Maar .... over 3 weken ga ik lekker met mijn moeder en haar zus een weekje naar Turkije. Naar Belek. Een mooi hotel met, zo te lezen, geweldige service, eten, zwembaden en restaurants. Dus wat wil je nog meer. En als het meezit hebben we dan 2 weken daarna herfstvakantie en zijn van plan om dan ook nog even eruit te gaan met het gezin. Misschien in Nederland, Belgie, Frankrijk of naar iets warms. Dus genoeg in het vooruitzicht.
    Zo, dat was zo'n beetje mijn hele verhaal over de vakantie.
    Het weer is hier op het ogenblik redelijk. Vorige week was het bar en boos. Veel regen en wind. Maar morgen schijnt het weer mooi te worden.

    Nou Bea en JP, ik wens jullie nog veel lenteweer toe en tot het volgende verhaal.

    Groetjes
    Sandra

  • 09 September 2009 - 18:30

    Engeline:

    hoi Bea, goh wat leuk dat bezoek van de All-blacks, maar die knappe fotomodel(geloof Dan)zit er niet bij, hahaha.
    Doe de groetjes aan mijn fam. in Blenheim.En veel plezier weer met jullie trips. Zelf ga ik volgende week woensdag op pad via Lhr naar Lusaka, naar de Victoriawatervallen, Daarna een paar dagen de Okovanga-delta in heel basic kamperen (help!!)en dan heel Namibie doortrekken. Ik kijk er erg naar uit, is een droom die uit komt nu.Zal je al ik weer terug ben een aantal foto's laten zien. In ieder geval gaat het nu opschieten. Bea de hartelijke groeten aan JP en tot horens maar weer. Groet Engeline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bea

Samen met Jean-Paul ook nog veel reizen te maken. En dus koffie op veel mooie, leuke, gezellige, interessante plekken te drinken. En we willen jullie hiervan mee laten genieten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 159148

Voorgaande reizen:

26 Februari 2022 - 10 Februari 2032

van koffie naar koffie

03 Oktober 2023 - 31 December 2024

Cruise van San Diego naar Sydney

31 Januari 2023 - 31 Mei 2023

Nieuw Zeeland en Australie 2023

30 November -0001 - 30 November -0001

Ons leven in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: