In Blenheim - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu In Blenheim - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

In Blenheim

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

04 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Blenheim

Hallo Allemaal,
De verhuizing is heel voorspoedig gegaan. We zijn al redelijk op orde. Alleen nog even geen internet en dus geen email. Begin volgende week hopen we weer geheel online te zijn.
Blenheim heeft ons met prachtig lente ( bijna zomer ) weer ontvangen. Tussen het uitpakken en schoonmaken door hebben we al vaak lekker in onze tuin gezetten met een bakkie koffie. We vinden het echt genieten.
Volgende week wat meer nieuws en uiteraard fotos, maar dit was even snel om te laten weten hoe het gaat en dat emailtjes dus nog even niet aankomen.
tot volgende week,
Groetjes, ook van Jean-Paul,
Bea

• 04 Oktober 2012 - 10:02

Hedwig:

Nou, dat klinkt goed. Fijn dat jullie het meteen zo naar jullie zin hebben. Maar dat wisten jullie natuurlijk ook wel. Geniet ervan. We kijken uit naar de foto's.
    Groetjes
    Hedwig

• 04 Oktober 2012 - 10:33

Francis:

Van harte met jullie nieuwe plekje! Geniet er van! Klinkt allemaal heerlijk!
    Groetjes,
    Francis

• 04 Oktober 2012 - 11:21

Esther:

Hoi Bea en JP,
    Mijn mail was al teruggekomen, ik was erg benieuwd hoe alles is gegaan.
    Gelukkig nu een berichtje van jullie.
    Fijn dat alles goed is gegaan en jullie heerlijk voorjaar hebben.
    Xxx Esther

• 04 Oktober 2012 - 14:29

Sandra M.:

Ha Bea en JP, goed om te horen dat het voorspoedig gaat!
    Altijd weer een hele klus zo een verhuizing.
    sterkte met uitpakken en inrichten,
    Groet van Walter en Sandra

• 04 Oktober 2012 - 15:21

Jolanda :

Goed om te horen dat de verhuizing goed is gegaan en jullie je nu al thuis voelen. Ik ben heel benieuwd naar de foto's.
    Groetjes vanuit een druilerig New York.
    Ronald, Jolanda en Susan (oudste nichtje).

• 04 Oktober 2012 - 20:11

Tourne:

Geweldig Bea en Jean Paul
    Wij zien jullie in gedachten omdat wij het huis nog zo op ons netvlies staat.
    Veel plezier en tot skyen
    Pa en Ma

• 05 Oktober 2012 - 13:53

Anneke:

Klinkt goed allemaal. Succes met de laatste loodjes. Lekker verder alles uit pakken en dan heerlijk genieten op jullie plek, daarna zie ik graag de foto's!