De beste wensen - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu De beste wensen - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

De beste wensen

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

23 December 2022 | Nederland, Vlissingen

HalloAllemaal,

Daar was ik weer eens.Al weer een poos geleden, dus even een korte update.

In april schreef ik over ons nieuweNederlandse avontuur.We hebben ondertussen met veel plezier iets meer als een half jaar in Berkel en Rodenrijs gewoond. En dat is prima bevallen.Ik heb er ook een half jaar gewerkt, als planner in de thuiszorg,maar dit avontuur is weer ten einde.

Het zijn toch hectische maanden geweest,met een paar rust momentjes,zoals 12 dagen in Duitsland en een week Parijs. We “racen” zo nu en dan terug naar Vlissingen en we komen veel in Soest voor de mantelzorg van mijn moeder.

Gelukkig ook wel veel van jullie,onze trouwe waarbenjij.nu lezers gezien,maar helaas lang niet iedereen.

We hebben ook nog wel tijd gehad om zo nu en dan te wandelen.Jean-Paul en ik zijn een stukje verder op ons Westerschelde pad. Met mijn vriendin Bernadette ben ik aan het Limespad begonnen. Dit loopt van Katwijk naar Arnhem en we hebben er de eerste 60km opzitten. En Jean-Paul en ik zijn in Parijs aan de GR75 begonnen. Een wandelroute rondom het centrum van Parijs.Drie wandelingen dus, die we in 2023 zullen vervolgen.

Maar eerst gaan we voor een tijdje terug naar Nieuw-Zeeland.We vertrekken volgende week en we verblijven ongeveer 11 weken in NZ en dan gaan we ook nog 5 weken naar Australie. West Australie om precies te zijn,Hier hopen we ook weer een zonsverduistering te kunnen aanschouwen.

Voor nu wensen we iedereen hele fijne feestdagen en een mooi 2023.We “zien” jullie weer in Mei,maar we hebben deze blog om jullie op de hoogte te houden.

Heel veel groetjes

Jean-Paul en Bea

• 23 December 2022 - 08:54

Yvonne :

Hoi Bea en Jean Paul

Leuk om jullie weer op deze manier te volgen. Jullie mooie reis mee te lezen en te genieten.

Voor jullie ook fijne dagen en een heel gezond en mooi 2023!!

We zien elkaar weer in mei .

Goeie reis en heel veel plezier

Groetjes vanuit Koudekerke

• 23 December 2022 - 09:07

JoSV:

heel veel plezier en keep in touch.

• 23 December 2022 - 10:05

Monique:

Goede reis, geniet van NZ en Ozzie. Veel wandelen en koffie drinken.

• 23 December 2022 - 11:00

Heleen:

Ha Bea en Jean-Paul,

Benieuwd naar jullie belevenissen in NZ en Australië! Leuk om die via deze blog te kunnen lezen. Wat weinig foto's hierboven hahaha, ben ik anders van jullie gewend hoor. Wel een heel mooie kerstkaart, maar dat had ik al gezegd. Groetjes en heel goede reis!

Heleen.[e-1f384]

• 23 December 2022 - 11:57

Wendy En Paul:

Hi Bea en Jean-Paul!

Daar gaan jullie dan weer, op naar nieuwe belevenissen voor het leven! Heerlijk overwinteren in NZ/AU, doen jullie goed! We gaan jullie uiteraard volgen en hopen dat jullie de eclips in volle verschijning zullen zien [e-1f60e][e-1f60e] Ga lekker genieten en kom gezond weer terug. En niet stiekem daar toch weer een huis kopen he? [e-1f602][e-1f609] Groeten van ons Wendy Mila Lara Paul.

• 23 December 2022 - 12:27

Hedwig :

We houden het in de gaten. Goede reis en fijne feestdagen [e-1f31f] [e-1f384] [e-1f31f] [e-2708][e-1f304]