Even snel - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

Even snel

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

06 Juni 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal,

Het laatste bericht dat ik schreef was al weer van 23 April, dus hoog tijd voor een snelle update.

Ik eindigde mijn vorige verhaal met de opmerking dat ik wel een dikke jas nodig zou hebben als ik naar de rugby wedstrijd zou gaan. Niet dus, het was 18 graden en ik zat in mijn T-shirtje op de tribune. Het was een speciale happening. De bal werd gebracht met een helicopter van de luchtmacht en gelukkig won het Wellingtonse team ook.

Het weer sloeg daarna wel om en we hebben behoorlijk wat regen gehad, maar daar de zon zich toch nog wel eens laat zien levert dit weer mooie plaatjes op. Bij de fotos staat een plaatje die ik gemaakt hebt terwijl ik gewoon aan het werk was. Niets mis met zo'n uitzicht?

Verder heb ik mijn verjaardag lekker rustig gevierd met een gezellig etentje samen met Jean-Paul. Het was wel een uitgesteld etentje want eigenlijk had ik de saaiste verjaardag ooit, daar ik met een zware verkoudheid thuis zat.

Uiteten is natuurlijk altijd leuk, maar ik had de afgelopen weken ook enorm veel inspiratie om zelf van alles te fabriceren.

Verder valt er over de hele maand mei niet zo veel te melden. Aleen over het laatste weekend. Toen hebben we nog even een leuk tripje gemaakt. Een echt "visite" tripje.
We hadden een 3daags weekend, vanwege "koninginnedag" en we vonden dit een mooie gelegenheid om maar weer eens te vliegen. Eerst naar Hamilton om enorm bij te praten met onze vrienden Spark en Annemarie. Vervolgens met een bus van Hamilton naar Tauranga ( 2 uurtjes ) om hier gezellig bij de neef van Jean-Paul en zijn gezin te relaxen in de avocado boomgaard. Het was maar 3 dagen maar we hadden het gevoel een week weg geweest te zijn.

Goed, nu wordt de koffer weggepakt en gaan we veel van jullie binnenkort weer "live" ontmoeten.

tot dan,

Groetjes

Jean-Paul en Bea

  • 06 Juni 2009 - 11:48

    Sandra M:

    Leuk om A en S te zien! En de foto met de regenboog is ook mooi! Tot snel groet sandra

  • 06 Juni 2009 - 11:58

    Sandra Vd W:

    Hallo Bea,
    Hoop je gauw te zien in Amersfoort of Soest. We hebben behoorlijk bij te praten.
    Komende week va 11 juni avondvierdaagse in Hoogland. Daniël loopt mee. Jouw neefjes ook?
    Zie je snel, groetjes, Sandra

  • 06 Juni 2009 - 12:01

    Carola:

    Leuk weer iets van jullie te horen. Wat een spektakel om de bal per helikopter te brengen. Goede actiefoto van jullie. Maar dat vliegtuig dat de regenboog in vliegt is geweldig. Deed me denken aan een liedje van Yves Larock "rise up" waarin hij zingt " My dream is to fly over the rainbow, so high".
    Veel groetjes
    Carola

  • 06 Juni 2009 - 13:34

    Anneke:

    Leuke foto's !
    en het blijft geweldig zo hoe jullie ons op de hoogte houden over van ales.
    Veel liefs,
    Coen
    Anneke
    Bouke
    &
    Lars

  • 08 Juni 2009 - 06:49

    Sandra O Te Z:

    Hoi Bea en JP,
    Het eten ziet er weer lekker uit. Ga er van kwijlen. Hahaha.
    Leuk dat jullie weer naar NL komen. Ik hoop je toch nog wel eventjes te ontmoeten. Vind ik wel weer heel erg gezellig. Voor het weer hoef je hier nog niet te zijn hoor, want dat is waardeloos. Maar wie weet komt daar nog verandering in. Ik hoop het in ieder geval.

    Nou luitjes, een dikke kus voor jullie van mij.

  • 08 Juni 2009 - 17:17

    Gerrie:

    Het was niet zo druk bij de wedstrijd of kwam dat later nog?
    Wanneer zijn jullie nu precies in NL?
    Wij hebben vanaf aankomend weekend vakantie, jippie. Erg veel zin in :-)

    Groetjes, Gerrie

  • 09 Juni 2009 - 06:31

    Jo S Te K:

    Wat een spectaculaire foto's vooral de helikopter in het stadion en de regenboog. Leuk om Annemarie weer te zien op de foto. Goede reis naar het momenteel regenachtige Nederland en tot snel ziens in Soest. Stuur je nog even een routebeschrijving?)
    Groetjes,
    Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bea

Samen met Jean-Paul ook nog veel reizen te maken. En dus koffie op veel mooie, leuke, gezellige, interessante plekken te drinken. En we willen jullie hiervan mee laten genieten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 159124

Voorgaande reizen:

26 Februari 2022 - 10 Februari 2032

van koffie naar koffie

03 Oktober 2023 - 31 December 2024

Cruise van San Diego naar Sydney

31 Januari 2023 - 31 Mei 2023

Nieuw Zeeland en Australie 2023

30 November -0001 - 30 November -0001

Ons leven in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: