een huis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu een huis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Bea Tourne - WaarBenJij.nu

een huis

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

13 April 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal,

Toch deze week weer een nieuwtje te vertellen. Namelijk dat we een huis hebben gevonden. Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we heel veel appartementen bekeken. Maar steeds was er wel iets wat ons net niet beviel. We hebben daarom besloten om voorlopig te gaan huren. We hebben een "penthouse" appartement gevonden. Vijfde verdieping met ( bijna vrij )uitzicht op de baai. Het is een ruim appartement. We verhuizen hier aanstaand weekend naar toe. Onze spullen zijn er nog wel niet, maar we kunnen spullen van onze vrienden hier lenen.
Omdat we gaan huren hoeven we verder niet zo veel te regelen. Eigenlijk alleen de elektriciteit en de telefoon.

Op mijn werk gaat het ook allemaal prima. Ik ga nog eens een " IT specialist" worden. Het is gezellig met de collega-s en vandaag was de eerste borrel.

Zaterdag met JP wezen winkelen. Ik heb een chinese supermarkt ontdekt waar je in China waant. JP vindt het hier zelfs leuk om boodschappen te gaan doen. Dat wil toch wel wat zeggen.

25 april is hier een feestdag ( Anzac Day ) en voor ons dus een reden om op stap te gaan. We gaan een weekendje naar het Zuid-Eiland. Uiteraard komt hier weer een verslagje van op deze website.

Tot de volgende keer,

Groetjes
Jean-Paul en Bea

• 13 April 2005 - 10:41

Rogier:

Wanneer is de housewarming?

• 13 April 2005 - 11:38

Peter VDB:

Hoi Bea,

Bij het zien van al die zelfgebakken lekkernijen heb ik onmiddelijk zin in dessert!

Groetjes,
    Peter

• 13 April 2005 - 13:52

Patrick:

Hoi Bea,
    Dat ziet er lekker uit vooral die koekjes!En Wellington ziet er ook wel relaxed uit.
    Wanneer krijg je je spullen uit NL?
    Groeten Patrick

• 13 April 2005 - 20:15

Engeline:

Van harte, dus nu hebben wij in ieder geval een plek om langs te komen (hahah).

• 14 April 2005 - 14:47

Viola:

bea, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je eerste baan in je nieuwe land.
    Te gek. Wat spannend zo'n
    eerste week. Hoe gaat het met je Engels af? Was het sollicitatiegesprek moeilijk of viel het mee?
    Leuk dat je een broodje kroket kunt kopen. De foto's blijven me imponeren. Succes met je nieuwe baan, veel plezier!
    Viola

• 22 Juni 2005 - 19:19

Gerrie:

hi guys,

Heerlijk dat jullie al helemaal gesetteld zijn, ziet er allemaal heel erg goed uit hoor! En ja als ik die natuur zie, ben ik wel een beetje jaloers :-)

Groetjes Ger